1.část
Vypracujte v textovém editoru (ve Wordu) strukturovaný report z prázdnin.
Report musí obsahovat minimálně 10 časově seřazených aktivit.
O každé aktivitě napiš min. do 3 řádků doplňující informace.
Formátování:
Obyčejný text = Arial 12,
Nadpisy = Arial 14, tučně.
V zápatí dokumentu uveďte datum zpracování a autora.
2.část
Vypracujte v tabulkovém editoru (v Excelu) grafické zobrazení reportu z prázdnin. (úloha vychází z 10 aktivit strukturovaně seřazených ve Wordu).
Vložte podtržený a tučný nadpis.
U každé aktivity zapište časový údaj (den, hodiny vyjádřit lomeným výrazem).
Text bude vystředěný (horizontálně i vertikálně).
V zápatí dokumentu bude uvedený název souboru (Report z prázdnin – grafické zobrazení).
Každé pole s aktivitou bude vystínované (libovolný výběr barvy pro každý předmět).
Vytvořte graf (výsečový), jednotlivé výseče budou barevně odpovídat aktivitám v tabulce aktivit.
Do grafu přidejte popisky, které budou vyjadřovat procentuální výskyt aktivit.
Tabulka bude ohraničená (libovolný výběr čar).
Práci (1.část) uložte do složky IKT jako: Report z prázdnin.
Práci (2.část) uložte do složky IKT jako: Report z prázdnin - grafické zobrazení.
Zkontrolujte si, zda máte vypracované všechny úkoly. Pokud ano, tak vypracovanou úlohu vložte jako přílohu do Teamsu.
Ukázka