1.část- Vypracujte v textovém editoru (ve Wordu) strukturovaný report z prázdnin.
- Vložte tučný a podtržený nadpis.
- Dokument musí obsahovat minimálně 10 časově seřazených aktivit.
- O každé aktivitě napiš min. 3 doplňující informace.
- Formátování s využitím stylů:
- Nadpisy = Arial 14, tučně, (ostatní dle vlastního uvážení)
- Obyčejný text = Arial 12, (ostatní dle vlastního uvážení).
- V zápatí dokumentu uveďte
- vlevo: datum zpracování a autora,
- vpravo: číslo stránky.
2.část- Vypracujte v tabulkovém editoru (v Excelu) grafické zobrazení reportu z prázdnin. (úloha vychází z 10 aktivit strukturovaně seřazených ve Wordu).
- Vložte podtržený a tučný nadpis.
- U každé aktivity zapište časový údaj (den / hodiny).
- Text v celé tabulce bude vystředěný (horizontálně i vertikálně).
- V zápatí dokumentu bude uvedený:
- vlevo: název dokumentu (Report z prázdnin – grafické zobrazení),
- vpravo: číslo stránky.
- Každá buňka s aktivitou bude vystínovaná (libovolný výběr barvy).
- Vytvořte výsečový graf, jednotlivé výseče budou barevně odpovídat aktivitám v tabulce aktivit.
- Do grafu přidejte popisky a nastavte:
- název kategorie,
- procentuální výskyt aktivit.
- Tabulka bude ohraničená (libovolný výběr čar).
- Práci (1.část) uložte do složky IKT jako: Report z prázdnin.
- Práci (2.část) uložte do složky IKT jako: Report z prázdnin - grafické zobrazení.
- Zkontrolujte si, zda máte vypracované všechny úkoly. Pokud ano, tak vypracovanou úlohu vložte jako přílohu do Teamsu.